с. Зверино – Гара Елисейна – с. Зли дол – с. Оселна – Зверино

Кратка информация за маршрута

Трудност: Средна
Класификация (по националния мтб класификатор): R1, T1, T2
Терен: асфалт, горски пътища, пътеки
Цвят на маркировката: Син
GPX следа във файлов формат: .gpx

Указания и описание на маршрута

Преминете по моста над р.Искър и продължете към жп линията. Завийте вляво по асфалта. Продължете 450м и завийте пресечете жп прелеза вдясно. След като го пресечете, завийте вляво и продължете 140м и поемете по улицата нагоре и вдясно, която минава покрай училището. Следвайте знаците в горната част на улицата, за да излезете от селото покрай боровата гора. Може да се наслаждавате на прекрасната гледка докато карате с леко изкчаване на юг-югозапад. Ще пресечете поляни, махалички. Последното спускане е през борова гора и къщи между пътя. Излизате на асфалтов път близо до гара Елисейна.   Завйите вляво и продължете около 1км по асфалта, докато излезете на табелата за с.Зли Дол. Завйите вдясно и пресечете Искъра към селото. След около 100на метра на големия завой над гробището, завйите наляво по черния път, който минава над гробовния парк. Сега може да ‘течете“ панорамно с Искъра няколко километра докато стигнете следващия мост. Продължете напред по парапета нагоре и спуснете в село Оселна. Продължете нагоре по асфалта  около 1км и завийте вляво по маркировката. Качвате леко и излизате панорамно над лозята. Пътят минава покрай орбок на вековен дъб. След 50м пътят свъва рязко вдясно и достига началната точка в с. Зверино.
Внимание: Винаги използвайте каска и проверявайте изправността на велосипеда!