с .Зверино – с. Игнатица – с. Зверино

Кратка информация за маршрута

Трудност: Средна-Трудна
Класификация (по националния мтб класификатор): R1, T2, T3, T4
Терен: асфалт, горски пътища, пътеки, почвен път, каменист път
Цвят на маркировката: Червен
GPX следа във файлов формат: .gpx

Указания и описание на маршрута

Продължете по асфалта нагоре към с.Игнатица. След като пресечете реката подминете маркираната отбивка вдясно. След 800м поемете вдясно и нагоре по (вариант 2) : прекрасно качване, което ще ви тества на границата на слизане от колелото. След това ще достигнете до махала Каменица, където има и чешмичка. Продължете направо до следващия кръстопът. Продължете пак да изкачвате нагоре докато достигнете махалата Преслоп. Завйите наляво за „Базе“. Насладете се на сингъл-трачето. Като стигнете стария макадамов/асфалтов път за Ржана може да спуснете в центъра да хапнете нещо и да се поосвежите или… да ПРИТЕГАТЕ вдясно и нагоре по баира. След 650 м не свивайте вляво, а продължете „нежно“ нагоре. След около 600м спрете до отбивката вдясно. Поемете глътка въздух. Свалете колчетата. Може и протекторчета да си сложите. Спуснете вдясно. Когато дотигнете пътя кръстовището на пътя над реката, близо до дерето – пак вдясно и само надолу до махала Преслоп. Напред 200м до разклона. Вляво и само надолу докато стигнте асфалта. Внимавайте за хора като спускате и особено за автомобили на асфалта. Вляво и надолу по асфалта след 800м достигате до изходната точка. Пробвайте и синьото до Елисейна та да си починете ;-)
Внимание: Винаги използвайте каска и проверявайте изправността на велосипеда!