с. Игнатица – махала Габровница – с. Игнатица

Кратка информация за маршрута

Трудност: Средна-Трудна
Класификация (по националния мтб класификатор): R1, R2, T1, T2, T3
Терен: асфалт, пътеки, каменист път
Цвят на маркировката: Червен
GPX следа във файлов формат: .gpx

Указания и описание на маршрута

Възможни са много варианти. Ние ви предлагаме следния маршрут: От центъра на с.Игнатица тръгвате по асфалта за с.Зверино. След като преминете моста поемете по отлонението вляво, което качва стръмно нагоре. След около 1,3 км достигате до кръстовище. Поемате нагоре към махала Преслоп. От Преслоп минавате по пътеката към Базе. Продължавате докато излезете на стария макадам/асфалт за Ржана. След това спускате малко, доакто достигнете къстопът на двата стари асфалтови пътя (там има иа синя маркировка). Продължавате около 700м нагоре посока Черепишки манастир и синя маркировка. На следващия кръстопът продължавате само напред по разбития асфалт за Габровница. След около 2.6 вече подминали центъра на Габровница, отклонете се вдясно и нагоре, за да започнете едно интересно изкачване от 300м положителна денивелация до местността Кутровица. Там ще излезете на стар макадамов път и стълб за високо напрежение. Подгответе се за бързо спускане. Спуснете надолу в северна посока. След 420 м завийте вляво. Когато дотигнете пътя над реката, близо до дерето – пак вдясно и само надолу до махала Преслоп. Напред 200м до разклона. Вляво и само надолу докато стигнте асфалта. Внимавайте за хора като спускате и особено за автомобили на асфалта. Вляво и надолу по асфалта след 800м достигате до централния площад на с. Зверино. Забележка: Става въпрос за МАХАЛА ГАБРОВНЦА, а не селото посока манастир „7те Престола“
Внимание: Винаги използвайте каска и проверявайте изправността на велосипеда!